Live vraagbaak over een succesvolle livestream opzetten

Om in het kader van arbeidsmarktcommunicatie in contact te komen met jouw doelgroep gaan events online door, achter een camera en vanuit huis. Het online marketingteam van UBR|Arbeidsmarkt krijgt er veel vragen over hoe je dat het beste kunt doen. Meld je aan voor de live Q&A-sessie op 28 mei.

Hoe stel je een kwalitatief goede livestream op? Hoe kom je tot een goede indeling, opzet en welke keuzes heb je te maken? Speciaal voor jouw vragen, is er een live Q&A-sessie. Daarin delen we onze kennis, tips en beantwoorden we vragen die je dan kunt stellen.

“Vertaal nooit een offline event 1-op-1 door naar online event. Denk goed na over de live interactie die je wil laten plaatsvinden. En maak het event onderdeel van je communicatieplan” – Sheraz Kazmi, hoofdredacteur en online marketeer a.i. UBR|Arbeidsmarkt

live nieuw

Live-Q&A-sessie

Wanneer: 28 mei, 10:00 tot 11:00 uur
Bekijk meer informatie en meld je aan.
Om de interactie mogelijk te maken, is er ruimte voor 50 deelnemers in de live Q&A-sessie.

whitepaper nieuw

Uitgelicht Succesvolle livestream opzetten

We hebben onze kennis en expertise over het opzetten van een succesvolle livestream, om in contact te komen met een doelgroep als onderdeel van de arbeidsmarktcommunicatie, gebundeld. De vlog gaat over ‘Wat wil je bereiken met een livestream?’. Speciaal voor het opzetten van een livestream is er ook een whitepaper.

Heb je vragen? Neem contact op met socialmedia@werkenvoornederland.nl.