Themabijeenkomst: Digitale werving & employer branding op een krappe arbeidsmarkt

De arbeidsmarkt is overspannen. Nog nooit waren zo weinig mensen op zoek naar een nieuwe baan, terwijl werkgevers zitten te springen om personeel. Het aantal sollicitaties per vacature neemt af en organisaties moeten hard werken om de juiste talenten te vinden. Wat kunnen we doen?

Digital Marketing speelt een belangrijke rol in werving

Op een krappe arbeidsmarkt nemen we in werving (of recruitment) steeds meer elementen over van digital marketing, denk hierbij aan Google Ads, inzet van social media, data-analyses. Wat hebben we voor je in petto tijdens deze themabijeenkomst?

  • Guido van Hulzen (AIVD) vertelt hoe podcasts zijn ingezet voor employer branding en werving. Hij deelt zijn praktische tips en learnings
  • LinkedIn Nederland geeft vanuit hun Linkedin Data een update over ontwikkelingen op de arbeidsmarkt
  • Ursula de Mol (UBR team Arbeidsmarkt) schetst de aanpak en strategie waarbij veel online marketingtechnieken zijn gebruikt t.w. de werving van een zeer schaarse doelgroep (dierenartsen voor de NVWA)

Kortom: 1,5 uur boordevol concrete voorbeelden, cases en praktische tips. Meld je snel aan!

P.s. Na afloop staan de online marketingspecialisten van team Arbeidsmarkt voor je klaar om je te helpen tijdens een interactief vragenuurtje. Zodat je na afloop direct aan de slag kan gaan.

Meld je aan voor deze inspirerende themabijeenkomst

Wanneer: 18 november, 13:30 tot 15:00 uur.
Locatie: online
Aanmelden: Meld je hier aan.

De online themabijeenkomst is voor geïnteresseerden werkzaam bij de Rijksoverheid.

Meer informatie

Voor meer informatie over deze online bijeenkomst kun je contact opnemen met Marischa Withaar.