Meld een klacht of een compliment
Ben je tevreden over onze dienstverlening of heb je een klacht? Laat het ons weten. Jouw reactie helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.
Geef bij het indienen van je klacht aan wat je ervaarde en verwachtte van ons.
Ontvangstbevestiging van je klacht
Wij streven ernaar om jou binnen 5 werkdagen in contact te krijgen met de adviseur die (inhoudelijk meer) kennis heeft over jouw klacht.
Behandeling van je klacht
Onze adviseur treedt in contact met jou om meer informatie te verkrijgen over datgene waar je minder tevreden over bent. Samen met de adviseur wordt gewerkt naar een oplossing of uitleg/verklaring waar beide partijen zich prettig bij voelen. Wij hopen dit te bereiken binnen 15 werkdagen (geteld vanaf de dag dat de klacht is aangemeld bij ons).
Afronding klacht
Aan jou wordt ter afronding gevraagd of de aangemelde klacht naar tevredenheid is afgerond en of je de organisatie nog iets wil meegeven.
Klacht of een compliment indienen
Vul voor het indienen van een klacht of een compliment onderstaand formulier in. Gebruik voor een klacht aan RBO het volgende klachtenformulier.