Melden compliment, tip of klacht

Wij ontvangen graag feedback om de kwaliteit van onze dienstverlening blijvend te kunnen verbeteren.

Meld daarom een compliment, tip of klacht

Meld hier een compliment of tip

Eenvoudige klachten en ongenoegens proberen we direct samen op te lossen. Het is goed om dit te bespreken met de betreffende adviseurs.

Tips ter verbetering van de dienstverlening kun je hier meegegeven.

Lukt het niet om het samen op te lossen of is je klacht ingewikkelder van aard?

Vul dan hier het klachtenformulier in.

Onze adviseur neemt binnen vijf werkdagen (telefonisch) contact met je op om de klacht te bespreken.

Voor sommige klachten geldt een andere procedure:

Meer informatie over ongewenst gedrag is op het Rijksportaal te vinden, net als informatie over integriteitsbeleid.

Een beschrijving van de klachtprocedure vind je hier.

Heb je vragen naar aanleiding van deze procedure stel die dan aan het KlantContactCentrum.    

Klanttevredenheidsonderzoek

We willen ook graag actief feedback vragen aan klanten bij Bedrijfszorg. Op dit moment is daar al een klanttevredenheidsonderzoek beschikbaar. Dat kan je hier invullen. Dit onderzoek wordt nog uitgebreid naar andere dienstverlening.